מפגש סטוריפילמינג
למנהלי בתי הספר
לחינוך מיוחד במנח"י

תודה על מפגש משמעותי.

צירפתי לכם עריכה קצרה של החומרים שצילמתם, בצירוף עם פרטים על התכנית באם תרצו להשתמש בה לצוותים שלכם.

בברכה ותודה

עופר

מפגשי סטוריפילמינג לצוות:

מה הסיפור שלי?
מה הסיפור של הצוות שלי?
איך הסיפור שלי משפיע עליי?
על איך שאני חושב? פועל? מתמודד?
האם אפשר להבנות מחדש את הסיפור לסיפור אחר?
ואיך לעזור לתלמידים שלי לספר סיפור אחר?


ומה יקרה כשאצלם את הסיפור שלי בקבוצה ונהפוך אותו לסרט?

לקראת המפגש אנו נפגשים איתכם על מנת להתאים עבורכם את החליפה הטובה ביותר עבור צרכי הארגון. 

 

המנחים שלנו הם אנשי מקצוע מנוסים שמעבר לתוכן המקצועי משתמשים בכלי החוויתי והמהנה של הסטוריפילמינג על מנת לגעת בשורש של התמות שמעסיקות את הצוות.  

מוגנות בכיתה
תקשורת מקדמת
התמודדות
התנהגויות סיכון
הקשבה פעילה
כלים לעידוד והעצמה
יצירת מרחב מוגן
שילוב
תלמידים שוני צרכים
גיבוש הצוות
חיזוק החוסן והמוטיבציה
של הצוות החינוכי
סיכום שנה חוויתי

מה זה סטוריפילמינג?

״בני אדם חושבים בסיפורים: לא בעובדות, מספרים או משוואות״ יובל נח הררי

מתוך אינספור התרחשויות שאנו עוברים בחיינו אנו בוחרים מספר אירועים מצומצם, ואוספים אותם כפסיפס של סיפורים בזיכרון שלנו. הסיפורים האלו מייצגים עבורנו מי אנחנו, מי האחר, מהם החיים ומה אנחנו צריכים לעשות בהם (אדלר, 1931).

אנו משתמשים בפסיפס שיצרנו, סגנון החיים שלנו, כדי ליצור סיפור אחד שיהיה לסרט עם התחלה, אמצע וסוף. תהליך יצירה שדורש שיתוף פעולה בין תפקידי ההפקה השונים: משחק, בימוי, צילום, סאונד והפקה. תהליך זה הוא מיקרוקוסמוס שמייצג את התנועה החברתית שלנו בחיים.

ב״סטוריפילמינג״, נחקור ביחד את הסיפורים שלנו ונעשה להם ״reconstruction״ במעבדת הצילומים הקולנועית. החל בהמצאת הסיפור, ביצירה ובצפייה נתבונן אחרת על התנועה שלנו בעולם וניצור ביחד את הסרט שלנו מחדש. סרט שהוא ותהליך יצירתו יתנו חיים לאירועים אישיים, קבוצתייים ואירגוניים, אירועים שנוכל לשזור ולקחת אל תוך פסיפס סיפורי הזיכרונות שמעצבים אותנו.

שנות פעילות
4
אזור גאוגרפי
כל הארץ
אוכלוסיית יעד
צוותים ומנהלים

המתכון הקסום

מנחה קבוצות מקצועי, קולנוען, מצלמה, מקליט סאונד, הצוות שלך והשאר קורה לבד…

קסם של לקוחות